Monday, 15 August 2011

Summertime

Check out my smokin' hot BF!!   fnis.

Dette har ikke vært min mest interaktive sommer, derav mangelen på innlegg. Bryr meg ikke så veldig lenger ... jeg har hatt en herlig sommerferie hvor jeg har fokusert på å gjøre artige ting og å nyte livet heller enn å jobbe og å bekymre meg over alt i livet som gir grunn til bekymring. Gode venner og familie er uvurderlige greier. Været har vært kjipt da ... 

Skjermen på PC'n min driver liksom å løsner fra hele maskina så i morgen skal jeg kjøpe mac ... det blir bra, ja.

***

This hasn't been my most interactive summer, hence the lack of posting. I'm not too fussed anymore ... I've had a lovely summer break, focusing on doing fun things and enjoying life, rather than working and worrying about all the things in life that brings cause for worry. Good friends and family are priceless stuff. The weather has sucked ...

The screen on my laptop is kind of coming off, so tomorrow I'm buying a mac ... excited about that, yes.

8 comments:

Kamilla said...

Gratulerer på forhånd med nytt datakjøp! ..Trur du trenge en ny ja!

Desideria said...

Knis <3 Når reiser du tilbake til England, Lisa?

Lisa Kristin said...

3. september grytidlig på morgenen :O

Anonymous said...

Is he really your boyfriend or just someone very famous and handsome??? :)

Anonymous said...

Hello??? no reply from you miss Lisa?? :(

Lisa Kristin said...

Oh, well sorry! This blog isn't very heavily visited so I tend to think that comments from people I don't know are just spam :P He is indeed my boyfriend and he is very handsome, but he's not famous as of yet (:

Anonymous said...

I see...okay then, but is it true that you also made this?:

http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=ArgwLSw.WngLTfUvE_mdKAvsy6IX;_ylv=3?qid=20090312085553AAuuXIv

i dont know where else to put it to show u.

Lisa Kristin said...

Hehe, I don't get it? That link takes me to a discussion about people rubbing against each other on the tube ... If that was intended, no I did not write anything on there.