Tuesday, 19 July 2011

Online portfolio

ENDELIG! Etter nesten to år under konstruksjon kan jeg nå fortelle internett om denne elektroniske portfolio-bloggen min. Jeg er fullt klar over at det hadde vært mer high-tech med en ordentlig hjemmeside, men ... det blir for teknisk for meg så jeg har gjort mitt beste med blogg-layouten. Den presenterer noen produkter som ikke er fullført, men disse innleggene vil bli oppdatert så snart ting blir ferdig. Ta en titt på syingen og kunsten min, yeah?

Link i sidespalten >>

***

FINALLY! After almost two years of constructing it I can now tell the internet about this portfolio-blog of mine. I'm fully aware that it would have been far more high-tech with a proper website, but that's just too advanced for me ... I did my best with the blog-layout. It presents some products that aren't completed, but these posts will be updated as soon as things get done. Have a look at all my sewing and artwork, yeah? 

Link in the sidebar >>

No comments: