Sunday, 12 June 2011

Beauty by gel

Hei, venner! Savner dere trynet mitt?

Vel, her har dere det, sånn i tilfelle. Mesterlig fotografert av meg selv og prydet, for første gang på veldig veldig lenge med ordentlig sminke! Jeg driter gjerne fullstendig i sånt når jeg blir for stresset - og la oss bare si at jeg ikke kan huske sist jeg ikke hadde en eneste ting å være stresset over. Jeg har oppdaget dette nye produktet fra Maybelline, en gelè-liner i ei lita krukke komplett med kost i pakken når du kjøper den. Den gir ikke den mest definerte streken med mindre du er ekstremt stødig på hånda, men den varer overraskende lenge uten å renne eller sprekke.

***

Hi, friends! Did you miss my face?

Well here it is, just in case. Masterly photographed by yours truly and adorned, for the first time in what feels like years with proper makeup! I have a habit of letting myself go pretty badly whenever I feel too stressed - and let's just say that I can't remember the last time I didn't have a thing to be stressed about. I have taken a liking to this new product from Maybelline, a gel liner in a pot complete with brush in the pack when you buy it. It doesn't give the crispest line unless you keep an extremely steady hand whilst applying it, but it lasts for a surprisingly long time without smudging or cracking.


liquid foundation by make up store, milk // concealer trio by make up store // eyeshadow helper by lime crime // loose powder by make up store, milk // eyeshadow quartet by isadora, pearls, cappuccino // eyedust by make up store, dream // gel eyeliner by maybelline // diorshow iconic mascara // eyebrow colour by H&M // blusher by chanel, tea rose // camellia lip balm by julie hewett, natural

2 comments:

Desideria said...

Fint bilde av fin jente!

Hadde gel-liner før, men uten rett børste så gikk det ikkje. Den ser god ut den som fulgte med!

Kamilla said...

1. JA ej savna trynet ditt!
2. Det e et særs fint tryne du he!
3. Du e penamisi number one.