Thursday, 19 May 2011

Wrapped joys

Om du er av den observante typen, ser du kanskje at jeg har dedikert en hel kategori av denne bloggen til "nice wrapping" eller "pen innpakning" som det jo blir på norsk. Jeg har en litt sær forkjærlighet for alt som er pent innpakket og presentert. Når jeg sier at jeg liker å gi gaver like godt som jeg liker å få dem, er ikke det nødvendigvis fordi jeg er sånt et godt menneske, men heller fordi det gir meg et påskudd til å velge ut herlig eller kreativt papir, bånd og kort (selv om jeg som oftest lager kortene selv ... bare enkle kort, jeg er ikke så gira på scrap-booking).

Dette var vår dåpspresang til min beste vennindes datter.

***

If you are the observant kind, you may notice that I have devoted a whole category of this blog to "nice wrapping". I have this random love for things that are nicely wrapped and presented. When I say that I like giving gifts as much as I like getting them, that is not necessarily because I am such a good person, but rather because it gives me an excuse to pick out lovely or creative wrapping, ribbons and cards (although in most cases I make the cards myself ... only simple ones, I'm not really into scrap-booking).

This was our present for my best friend's daughter on the occasion of her baptism.

2 comments:

Kæmmers said...

Jamen, ka som e inni?

Lisa Kristin said...

Haha! Den store pakken va en sånn liten spilledåse-karuseell i tre ... trur dei he dei fortsatt på kremmerhuset i lyserosa og lyseblå. Og den lille pakken va et sånt lite armbånd med navn inngravert (: